För att komma åt era kontors- och företagsinställningar behöver ni ha adminbehörigheter. Om ni inte ser dessa inställningar under er profil ber vi er kontakta någon på ert kontor med dessa behörigheter alternativ kontakta Mspecs support. 


För er som har kontor upplagda i Mspecs: 


1. Om ni vill kontrollera fakturaunderlaget så klickar man längst upp i högra hörnet på er profil. 

2. Välj kontorsinställningar. 

3. Klicka därefter in er på det kontoret som ni vill kolla fakturaunderlaget på. 



4. När ni klickat in er på rätt kontor, så väljer man fliken Mspecs fakturainfo. 



5. Under denna flik får man sedan upp en lista på alla fakturor som tillhör kontoret, klicka på fakturanumret för att få upp en specifikation. Man kan också när man klickat på fakturanumret exportera underlaget till excel. 




6. Vill man sedan ändra fakturauppgifterna, så gör man det under samma flik. När man ändrat, klicka någonstans i rutan så sparas uppgifterna som ni lagt till genom att rutan "uppdateringen lyckades" kommer upp i högra hörnet.



Har man inte något kontor upplagt i Mspecs:


1. Klicka längst upp i högra hörnet på din profil. 

2. Välj företagsinställningar. 

3. Klicka på Mspecs fakturainfo. 



4. Klicka sedan på fakturanumret för att få upp specifikationen. Ändra fakturaadressen på fälten ovan.