Inställningar


1. Klicka på ditt namn uppe i högra hörnet.

2. Gå till "Mina inställningar".

3. Gå in på fliken "kalender- och mailinställningar".

4. Logga in via ditt Office 365 Business Premium-konto.


Var 14:e dag kommer du att behöva logga in på nytt.


Kalender 


Du hittar din kalender genom att klicka uppe i högra hörnet på ditt namn, och sedan "Kalender".



Du hittar även din kalender inne i objektet längst ner i vänstermenyn.




Så här ser kalendern ut: 




Lägg till nya händelser genom att klicka på den orangea knappen uppe till höger,"Lägg till händelse".







På ett flertal ställen i objektet finns det möjlighet att lägga till en händelse i kalendern genom att klicka på kugghjulet, och i sidomenyn som öppnas till höger bockar du i "Boka i kalender".

Fyller i tid och plats, bockar sedan i de kontakter som ska bjudas in och klickar på "Uppdatera".